خبرگزاری کار ایران

تحلیف اعضای هیئت منصفه جدید مطبوعات گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۸

اعضای هیئت منصفه جدید در مراسم تحلیف خود، سوگند یاد کردند بدون در نظر گرفتن گرایش‌های شخصی و گروهی و بارعایت صداقت، تقوا و امانت داری در راه احقاق حق و ابطال باطل انجام وظیفه کنند.

ایلنا - گرگان: مراسم تحلیف اعضای هیئت منصفه جدید مطبوعات گلستان، برگزار شد.

به گزارش ایلنا گرگان غلامرضا منتظری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این جلسه خواستار تشکیل جلسه مشترک اعضای هیئت منصفه جدید با اصحاب رسانه استان شد و گفت: با برگزاری این نشست قانون مطبوعات، خط قرمز‌ها و مصالح کشور و استان برای اصحاب رسانه تشریح شود.

وی افزود: شفاف سازی در این بخش از بروز بسیاری از مشکلات در حوزه رسانه‌ای استان در آینده پیشگیری خواهد کرد.

در ادامه این مراسم، اعضای هیئت منصفه جدید در مراسم تحلیف خود، سوگند یاد کردند بدون در نظر گرفتن گرایش‌های شخصی و گروهی و بارعایت صداقت، تقوا و امانت داری در راه احقاق حق و ابطال باطل انجام وظیفه کنند.

سید رسول حسنی، حبیب الله قلیشلی، قربانلی جمشیدی، رمضانعلی خواجه، سید احمد علوی، فاطمه احمدی، علی منصوری رضی، ناصر گرزین، غفار علی اصغری، حسین گرایلی، احمد ملاشاهی، محمد رعیت و غلامرضا گلچین راد اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان هستند که امروز پس از تحلیف، ابلاغ خود را به مدت دو سال از دست رئیس کل دادگستری گلستان دریافت کردند.

این اعضا با حضور در دادگاه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی، به عنوان هیئت منصفه، داوری می‌کنند.

گفتنی است، اعضای هیئت منصفهٔ مطبوعات استان به مدت دو سال انتخاب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز