خبرگزاری کار ایران

اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۲۳۷

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان در سال جاری ۱۰۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به زوج های تحت حمایت اهدا کرد و تمام تلاش ما فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار است.

به گزارش ایلنای گلستان،عیسی بابایی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: کمیته امداد استان۲۹۵ مورد هدیه داماد با سرانه نقدی هرمورد ۱۰ میلیون تومان جمعا بیش از ۲میلیارد تومان در کنار جهیزیه نوعروسان، با مشارکت بنیاد مستضعفان اهدا کرده است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان  ازمهمترین سرفصل خدمات  کمیته امداداست که  از این رو در سالجاری تاکنون برای بیش از ۷ هزار نفراز مددجویان گلستانی با تخصیص ۲۴۲ میلیارد تومان اعتبار، اشتغال ایجاد شده است.

بابایی تصریح کرد: گفت:این نهاد با هم افزایی خیرین نیکوکار تعداد ۱۰۱۶ تبلت دانش آموزی، به ارزش ۳ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند ومحروم از لوازم کمک آموزشی مجازی تهیه و تخصیص داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطر نشان کرد: درسالجاری هزار و ۹۲۲ خدمت عمرانی با مساعدت کمیته امداد بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در حوزه مسکن مددجویی شامل احداث،خرید و تعمیرات مسکن در سال جاری ارائه کردیم  و۶۰ میلیارد تومان از این مبلغ در قالب وجوه بلاعوض و ۲۰ میلیارد دیگر در قالب تسهیلات صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز