خبرگزاری کار ایران

طرح صدور کارت ملی هوشمند در گلستان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۷

اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار ثبت احوال استان قرار گرفت تا پروژه صدور کارت ملی هوشمند را در استان فعال کند و به تدریج در ۱۰۴ ایستگاه طی یک دوره سه الی چهارساله این مهم محقق خواهد شد.

ایلنا: پروژه صدور کارت ملی هوشمند امروز طی مراسمی با حضور آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در گلستان و جواد قناعت استاندار گلستان کلید خورد.
به گزارش ایلنا از گرگان، استاندار گلستان در مراسم نمادین آغاز صدور کارت ملی هوشمند در گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بستر ارتباطی لازم برای آغاز به کار پروژه صدور کارت ملی هوشمند در گلستان فراهم شده که از امروز شاهد صدور این کارت در شهرستان گرگان خواهیم بود.
جواد قناعت از آغاز به کار یک پیشخوان اخذ درخواست در محل اداره کل ثبت احوال استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۴ ایستگاه کاری دیگر در شهرستان گرگان در واحدهای پستی راه‎اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه صدور کارت هوشمند با اولویت ایثارگران و افراد سنین ۱۵ سال انجام می‌‎شود، افزود: ۲۷ هزار و ۹۲۰ نفر از ایثارگران در اولویت صدور کارت ملی هوشمند قرار دارند و افرادی که سن ۱۵ سالگی آن‌ها تکمیل می‌‎شود همچنین افرادی که تغییراتی در اطلاعات هویتی آن‌ها ایجاد شده در اولویت صدور این کارت قرار می‌‎گیرند.
استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد اخذ درخواست صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان گرگان آغاز شده و از سال آینده در تمام شهرهای استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
قناعت گفت: اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار ثبت احوال استان قرار گرفت تا پروژه صدور کارت ملی هوشمند را در استان فعال کند و به تدریج در ۱۰۴ ایستگاه طی یک دوره سه الی چهارساله این مهم محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه استان قم برای نخستین بار صدور کارت ملی هوشمند را به صورت پایلوت اجرایی کرد، اظهار داشت: از طریق این کارت ۴۲ خدمت در آینده به شهروندان ارائه خواهد شد.
استاندار گلستان یکی از مهم‌ترین مزایای کارت ملی هوشمند را دسترسی به آمارهای دقیق عنوان کرد و بیان داشت: از طریق آمار و اطلاعات صحیح می‌‎توان برنامه‎ریزی درست را به منصه اجرا گذاشت که امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد اتفاقات خوبی در گلستان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز