خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گلستان از اتمام عملیات گازرسانی در غرب استان خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۳۰

تنها چند روستای صعب العبور و کوهستانی که فاصله بسیار زیادی از خطوط گاز دارند در این منطقه گاز رسانی نشده است، زیرا این امر هزینه بسیار زیادی داشته و مقرون به صرفه نیست.

ایلنا: مدیر عامل گاز گلستان از اتمام عملیات گازرسانی در غرب استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی گفت: این شرکت در ادامه روند گاز رسانی در سطح استان خوشبختانه توانست تمامی شهر‌ها غرب استان گلستان را از نعمت گاز بهره‌مند سازد.
وی افزود: در همین راستا عملیات گازرسانی به کلیه روستاهای غرب استان که قابلیت گازرسانی داشته‌اند به پایان رسید و همه روستاهای این منطقه از گازطبیعی بر خوردار شده‌اند.

سنگدوینی تصریح کرد: تنها چند روستای صعب العبور و کوهستانی که فاصله بسیار زیادی از خطوط گاز دارند در این منطقه گاز رسانی نشده است زیرا این امر هزینه بسیار زیادی داشته و مقرون به صرفه نیست.

این مقام مسئول گفت: از ۹۹۵ روستای موجود استان تعداد ۸۴۴ روستا قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون ۶۸۰ روستا و سازمان از نعمت گاز بهره‌مند شدند ضمن اینکه در همین رابطه تعداد ۷۴ روستا در دست اجرا و ۱۰۵ روستا نیز در برنامه گاز رسانی قرار دارند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر رسالت ما در این بخش استان خدمات رسانی مطلوب به مشترکین عزیز و تامین گاز پایداربر‌ای آن‌ها و همچنین گازرسانی به واحد‌های صنعتی عمده وجزء می‌باشد که خوشبختانه همکاران خدوم به تمام توان مشغول انجام وظیفه است.

مدیر عامل گاز گلستان در خاتمه اذعان داشت: فرایند گاز رسانی در منطقه شرق گلستان نیز برابر برنامه در حال اجراست و تلاش داریم با همکاری مسئولین محترم و دستگاههای ذیربط هر چه سریع‌تر از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز