خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری:

امسال بیش از ۹هزار خانوار گلستانی در سامانه مرکز آمار ایران تفکیک یارانه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۲

افرادی که متقاضی انجام تغییرات در سرپرست خانوار و تفکیک یارانه می‌باشند می‌بایست ابتدا به فرمانداری شهرستان محل اقامت خود مراجعه نموده و با ارائه مدارک و مستندات خود و تأیید آن توسط کارشناس یارانه فرمانداری، از طریق فرمانداریها مدارک و مستندات این افراد به دفتر آمار و اطلاعات استانداری ارسال تا تغییرات در این دفتر از طریق سامانه راهبری مرکز آمار ایران انجام گیرد.

ایلنا - گرگان: مدیر کل آمار واطلاعات استانداری گلستان گفت: در طی ۶ ماهه امسال؛ تعداد ۹ هزار و۶۳۰نفر از خانوار‌ها ی استان گلستان در سامانه راهبری مرکز آمار ایران تفکیک یارانه و تغییر سرپرست خانوار آن‌ها انجام شده است.
به گزارش ایلنا از گرگان «محمد دودانگی» با اشاره به اینکه جداسازی یارانه، پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده از طریق فرمانداری‌های سطح استان به دفتر آمار و اطلاعات استانداری انجام می‌شود؛ اظهارداشت: امسال ۴۷۰۸ نفر(۹/۴۸ درصد) در فصل بهار و ۴۹۲۲ نفر(۱/۵۱ درصد) در فصل تابستان انجام شده است.
وی افزود: از کل تغییرات انجام شده در امور یارانه ۸۱۳۹ نفر(۵/۸۴ درصد) مربوط به ازدواج، ۴۹۸ نفر(۲/۵ درصد) طلاق، ۴۰۶ نفر(۲/۴ درصد) بر اساس قانون به استناد و تائیدیه شورای اسلامی شهر و روستا و ۴۹۸ نفر(۲/۵ درصد) بر اساس حکم قضایی، ۹۱ نفر نیز به سایر دلایل و بر اساس مستندات قانونی ارائه شده تغییرات و تفکیک یارانه‌ای برای آن‌ها اعمال شده است.
دودانگی اعلام کرد: شهرستان گرگان با ۳۱۲۹نفر(۵/۳۲ درصد) بالا‌ترین و شهرستان مراوه تپه با ۲۹ نفر کمترین حجم تغییرات را داشته‌اند و شهرستان‌های علی آباد ۱۲۸۱ نفر، ترکمن ۱۰۳۷ نفر، آق‌قلا ۱۰۰۱ نفر، گمیشان ۸۰۲ نفر، کردکوی ۷۱۰ نفر، بندرگز ۴۶۵ نفر، گنبد ۳۷۴ نفر، کلاله ۲۲۷ نفر، مینودشت ۸۷ نفر و گالیکش ۶۱ نفر برای آن‌ها تفکیک و جداسازی یارانه در سامانه راهبری مرکز آمار ایران اعمال شده است.
مدیر کل آمار واطلاعات استانداری یادآور شد: افرادی که متقاضی انجام تغییرات در سرپرست خانوار و تفکیک یارانه می‌باشند می‌بایست ابتدا به فرمانداری شهرستان محل اقامت خود مراجعه نموده و با ارائه مدارک و مستندات خود و تأیید آن توسط کار‌شناس یارانه فرمانداری، از طریق فرمانداری‌ها مدارک و مستندات این افراد به دفتر آمار و اطلاعات استانداری ارسال تا تغییرات در این دفتر از طریق سامانه راهبری مرکز آمار ایران انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز