خبرگزاری کار ایران

افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهرستان گالیکش

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۳

افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در گالیکش یکی از خواسته های مهم مردم این شهرستان بود و این خود با تسهیل خدمات رسانی و جذب مشتری بیشتر نقش مهمی در گسترش تامین اجتماعی به ویژه در شرق استان گلستان دارد.

ایلنا: شعبه اقماری تامین اجتماعی با حضور امام جمعه، مدیر کل تامین اجتماعی استان، فرماندار و شهردار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در گالیکش افتتاح شد.
به گزارش ایلنا از گالیکش، در مراسم افتتاح این شعبه، فرماندار با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی مطلوب به مردم گفت: راه اندازی شعب تامین اجتماعی در این شهرستان و تسهیل خدمات رسانی به عموم مردم کاری خداپسندانه است.
رحمان صباغیان افزود: خدمات رسانی و گسترش بیمه تامین اجتماعی با تلاش، پیگیری و مدیریت عالمانه مدیر کل تامین اجتماعی گلستان در شهرستان گالیکش پیشرفت خوبی داشته است و امروز نیز بحثتأمین اجتماعی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و با توجه به اهمیت آن در بسط عدالت اجتماعی همه دستگاه‌ها می‌بایست برای گسترش آن همکاری نزدیکی داشته باشند.
صباغیات در خاتمه تأکید کرد: همه باید خدمتگذار صادق نظام اسلامی باشیم و از هیچ کوششی برای خدمات رسانی سریع و دقیق دریغ نورزیم چراکه صاحبان اصلی نظام و انقلاب همین مردم هستند که اکنون بطور کامل از خدمات رایگان تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.
در این مراسم مدیر کل تامین اجتماعی گلستان نیزگفت: افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در گالیکش یکی از خواسته‌های مهم مردم این شهرستان بود و این خود با تسهیل خدمات رسانی و جذب مشتری بیشتر نقش مهمی در گسترش تامین اجتماعی به ویژه در شرق استان گلستان دارد.
محمد حیدری‌نژاد افزود: در گذشته مردم گالیکش برای انجام امور بیمه‌ای خود در زیر ریزش باران و یا گرمای شدید تابستان، مسافتی را می‌پیمودند و به شعبه می‌نودشت می‌رفتند ولی اکنون بیمه شدگان و کارفرمایان می‌توانند از خدمات شعبه خود گالیکش استفاده کنند و در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی نمایند.
وی خاطر نشان کرد: گسترش تامین اجتماعی‌‌ همان گسترش عدالت اجتماعی است و باید همه مسئولان نسبت به بسط آن انجام وظیفه کنند تا در نظام اسلامی تمامی قشرهای کم درآمد از مزایای تامین اجتماعی بهره‌مند شوند چرا که صاحبان انقلاب و نظام به فرموده تاریخی حضرت امام خمینی(ره) همین محرومان جامعه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز