خبرگزاری کار ایران

فرماندار کهگیلویه خبرداد:‌

کرونا در دهدشت از کنترل خارج شده است/ بیمارستان دوم کرونایی باید راه‌اندازی شود/ به وضعیت سیاه رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۸۳۲

فرماندار کهگیلویه با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویرورس کرونا و تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی دهدشت، گفت: ویروس کرونا در این شهرستان به وضعیت خطرناکی رسیده و از کنترل خارج شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "علیرضا اتابک " در جلسه شورای سلامت کهگیلویه با اشاره به اینکه شش بخش در بیمارستان برای بستری بیماران کرونایی تجهیز شده، اظهارداشت: اکنون ظرفیت همه این بخش‌ها تکمیل شده است.

وی گفت: باید با برنامه‌ریزی نسبت به تجهیز یک مکان مناسب دیگر برای بستری بیماران کرونایی اقدام شود.

فرماندار کهگیلویه، سیر صعودی ویروس کرونا را نگران کننده دانست و خاطرنشان کرد: مراسمات و عزاداری‌ها وضعیت شهرستان را به نقطه سیاه رسانده است.

اتابک تاکید کرد: صدور مجوز برای خاکسپاری منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد ۲۰ نفر بوده و نیروی انتظامی با بیشتر از این تعداد برخورد کند.

وی تعطیلی ۲ هفته‌ای مدارس، عدم صدور مجوز برای نوازنده‌ها، تعطیلی آرامستان‌ها و تمدید دورکاری ادارات را از مصوبات این جلسه اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه هم با اشاره اینکه شیوع ویروس کرونا خانوادگی شده است، اظهارداشت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است.

"محمدطاهر طیب‌زادگان"، برگزاری عروسی و عزاداری در شهرستان را یک معضل بزرگ دانست و ادامه داد: باید اقداماتی انجام داد که ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی بر تعطیلی اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها و دیگر صنوف پرخطر تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز