خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد تسهیل سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد:

اسکان میهمان نوروزی در استان جُرم است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۴۰

مانور آمادگی تیم نظارت ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در یاسوج به صورت رژه خودرویی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان هدف از برگزاری این مانور را آمادگی تیم نظارت بر اماکن گردشگری این استان و اظهار کرد: تیم نظارت بر اماکن گردشگری استان در قالب سه تیم 15 نفره تا پایان شکست ویروس کرونا در سطح استان فعالیت خواهد داشت.

مجید صفائی گفت: بازدید از خانه مسافر ها، بومگردی‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری و مراکز اقامتی از مهمترین وظیفه گروه نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر در حوزه گردشگری است.

سرپرست میراث فرهنگی، ردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوروز 99 به دلیل وضعیت بیماری کرونا پذیرای هیچ مسافر و گردشگری نخواهیم بود.

صفائی هرگونه پذیرش مسافر در مکان های اقامتی را ممنوع اعلام کرد و افزود: با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاهای خدمات‌رسان اعم از علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه فتح، هلال احمر، راهداری، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها که در طی این مدت در حال ارائه خدمات به مردم استان هستند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز