خبرگزاری کار ایران

واگذاری خدمات معاونت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق به دفاتر پیشخوان

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۸۶

کارشناس خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری خدمات معاونت مشترکان این شرکت به دفاتر پیشخوان خبرداد و تاکیدکرد متقاضیان نیازی به حضور در ستاد شرکت و نواحی دیگر را ندارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید علی اکبر دانشگر در نشست آموزشی برخی از مسئولان دفاتر پیشخوان در یاسوج گفت: نرم افزار ارائه خدمات به مشترکان برق در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی شده و متقاضیان برای دریافت و پیگیری این خدمات نیازی به مراجعه حضوری در ستاد شرکت و یا سایر ادارات تابعه این شرکت در سراسر استان را ندارند.

وی با تشریح مراحل ارائه خدمات مشترکین در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: متقاضیان با مراجعه به آدرس https://www.kbedc.ir/ در آیتم " میز خدمات الکترونیک " براحتی می توانند خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

کارشناس خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متقاضیان اگر نتوانسته و یا نخواستند با استفاده از تلفن های همراه خود از خدمات پیش‌بینی شده در " میز خدمات الکترونیک " این شرکت بهره مند شوند می توانند به دفاتر پیشخوان در شهرستان های هشتگانه این استان مراجعه و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

دانشگر با اشاره به برخی از خدمات پیش بینی شده در این ارتباط، خاطرنشان کرد: ثبت تقاضای انشعاب جدید، ثبت تقاضای افزایش یا کاهش قدرت، ثبت تقاضای ادغام یا تفکیک انشعاب، ثبت درخواست جمع آوری انشعاب، ثبت درخواست تغییر نام مشترک و صدور قبض المثنی از نمونه این خدمات است.

وی، ثبت درخواست جابجایی کنتور، ثبت درخواست اصلاح مشخصات انشعاب، ثبت درخواست تست کنتور و ثبت درخواست و تشکیل پرونده خسارت بیمه را از دیگر خدمات حوزه معاونت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاتر پیشخوان و یا تلفن های همراه عنوان کرد.

 دانشگر افزود: متقاضیان می توانند از امروز هم با استفاده از تلفن های همراه و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان از خدمات معاونت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق این استان بهره مند شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز