خبرگزاری کار ایران

پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان دانشجو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۸

رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان، از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در این پردیس خبر داد.

ایلنا: رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان، از پذیرش دانشجوی کار‌شناسی ارشد در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در این پردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «داریوش دیدبان» در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این پردیس در شش رشته مهندسی معماری - معماری، کامپیو‌تر - نرم افزار، مکانیک - طراحی کاربردی، مکانیک – تبدیل انرژی، برق - قدرت و مهندسی برق - الکترونیک در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌نماید.

وی خاطر نشان کرد: در این رشته‌ها حدود۶۰ دانشجو پس از موفقیت در آزمون کتبی ومصاحبه پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: پذیرش در رشته‌های کار‌شناسی ارشد بر مبنای بخشنامه وزارت علوم بر مبنای مصاحبه خواهد بود و در رشته‌های دارای تعداد داوطلب بیش از بیست نفر، آزمون کتبی تحت نظارت سازمان سنجش به‌عمل خواهد آمد.

به گفته وی، برای رشته مهندسی معماری در هر صورت آزمون اختصاصی اسکیس برگزار خواهد شد.

رئیس پردیس دانشگاه کاشان، زمان ثبت نام دانشجویان را از هیجدهم تا بیست وپنجم ماه جاری ذکر کرد و افزود: زمان آزمون کتبی بیست وششم دی ماه و زمان مصاحبه نیز یکم بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد.

دکتر دیدبان، تعداد دانشجویان شاغل در این پردیس دانشگاهی را ۱۷۰ نفر برشمرد و خاطر نشان کرد: این تعداد دانشجو در ۲۲ رشته گرایش در مقاطع کار‌شناسی ارشد ودکترا مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به نشانی Pardis. kashanu. ac. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز