خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج گزارش می دهد:

ماندن یا نماندن استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هاله ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۱۳

صدای زنگ استعفای مسئولان دولتی برای نامزد شدن در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی بصدا درآمده اما این صدا در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل وجود استاندار استان که پیش از این نماینده خانه ملت بوده بلندتر به‌صدا درآمده است.

به گزارش ایلنا این روزها بازار شایعات استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد داغ شده اما مسئولان دولتی مستقر در استانداری این استان صحبت‌های ضد و نقیضی به ایلنا از یاسوج می‌گویند.

آنچه  این روزها بازار سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد را فراگرفته استعفای روزهای آینده " علیمحمد احمدی " استاندار است اگرچه تاکنون معاونان وی و حتی مدیران میانی از استعفای مسئول ارشد استان واکنش خاصی نشان نداده‌اند.

رایزنی‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای جایگزینی عزیز فیلی،معاو عمرانی وی به سرپرستی این استان از دیگر شایعات بازار سیاسی این روزها است و البته گفته می‌شود در هفته گذشته، " احمدی " با " نوبخت " و برخی دولتمردان ارشد نشست‌هایی در این ارتباط نیز داشته است.

متاسفانه باوجود پیگیری‌های فراوان برای کسب اطلاعات دقیق از صحت و سقم نامزدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکنون هیچکدام از معاونان و مدیران استانداری استان حاضر به پاسخگویی دقیق در این ارتباط نشدند.

آنان فقط به یک جمله  « نمی‌توانیم اظهارنظری کنیم» اکتفا می‌کنند ؛ مدیران نزدیک به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز مدام بر جمله « استاندار فعلا دارد کار می‌کند و معلوم‌ نیست بماند یا برود»تاکید دارند.

احمدی، استاندار فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌تر نماینده ایلام در خانه ملت بوده و در اولین نشست خبری خود در این استان در پاسخ به سوال ایلنا که؛ گفته می شود شما نامزد مجلس آینده شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام خواهید شد؟ گفت: تا آن زمان وقت است و نمی شود از الان نمی‌توانم  نامزد می‌شوم یا خیر  هستم برای مردم تلاش می‌کنم.

به‌نظر می‌رسد شرایط این روزهای سیاسی استان شرایط خاصی است و باید روزهای آینده شاهد رقابت گزینه‌ها برای جایگزینی " احمدی " باشیم.

اگرچه نمی‌توان از الان شرایط  و ترکیب آینده نمایندگان مجلس  را تحلیل کرد اما به‌نظر می رسد انتخابات ۹۸ انتخاباتی نفس‌گیر در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و البته براساس برخی شواهد عینی، تغییر در مجمع نمایندگان کنونی قطعی است.

اگر قرار بر رفتن"احمدی" استاندار باشد بدون شک باید زودتر این اتفاق رخ دهد و اگر قرار نیست ایشان نامزد انتخابات شود شایسته است  صریح و شفاف به رسانه ها این موضوع را اعلام کند تا تنش های سیاسی درون استانی شدت نگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز