خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا:

تائید صلاحیت حدود 55 درصد نامزدهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۰۹۶

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین آمارهای تایید ، رد ، انصراف و عدم احراز صلاحیت نامزدهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان را تشریح کرد.

فتاح محمدی در گفت و گو اختصاصی با ایلنا، گفت: از 108 نامزد انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد 59 نامزد معادل 54/6 درصد ، 45 نامزد ردصلاحیت و عدم احراز صلاحیت معادل 42/2 درصد و چهار نامزد معادل 3/7 درصد انصراف دادند.

وی تعداد نامزدهای رد صلاحیت شده در کهگیلویه و بویراحمد را 29 نامزد معادل 26/8 درصد عنوان و اظهارداشت:‌ 16 نامزد نیز در این استان معادل 14/8 درصد عدم احراز صلاحیت شده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا 37 نامزد نامنویسی که از این تعداد 21 نامزد معادل 57 درصد تایید صلاحیت ، هفت نامزد معادل 20 درصد رد  صلاحیت ، شش نامزد عدم احراز صلاحیت معادل 16 درصد و سه نامزد معادل هشت درصد انصراف داده اند.

محمدی با تشریح وضعیت نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز ، تصریح کرد: از مجموع 12 نامزد این حوزه انتخابیه هشت نامزد معادل 66/66 درصد تایید صلاحیت ، 2 نامزد معادل 16/6 درصد رد صلاحیت ، 2 نامزد دیگر معادل 16/6 درصد عدم احراز صلاحیت و نامزدی هم انصراف نداد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نیز 59 نامزد نامنویسی که 30 نامزد معادل 50 درصد تائید صلاحیت ، 20 نامزد معادل 34 درصد ردصلاحیت ، هشت نامزد معادل 13/5 درصد عدم احراز صلاحیت و یک نامزد معادل 2 دهم درصد نیز انصراف داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز