خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان به شکایت دادستان یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۷۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به شکایت دادستان یاسوج مرکز استان از خودش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدمحمدتقی علوی در نشست رسانه‌ای در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد از اینکه رئیس کل دادگستری و دادستان یاسوج راجع به وضعیت کنونی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ورود قضایی کرده‌اند خوشحال است.

وی گفت: با ورود مدیران قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع ورزشگاه یاسوج اکنون پیمانکاران ترسیده اند و متوجه شده‌اند که علوی تنها نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه دستگاه قضایی کار خود را در این ارتباط بخوبی انجام داده، خاطرنشان کرد: من اطلاعی از اینکه دستگاه قضایی شکایت کرده‌اند ندارم اما آنچه که در آن خبر منتشر شد خبری از شکایت کردن من نبود.

علوی گفت: رسانه‌ها نباید با آبروی مردم و مسوولان بازی کنند. متاسفانه برخی رسانه‌ها در انتشار چنین اخباری به‌فکر آبروی دیگران نیستند و به‌نظرم نباید به‌خاطر اینکه خبر، بازدیدکننده بیشتری داشته باشد با آبروی افراد بازی شود.

وی با اشاره به آخرین تلاش‌ها برای رفع نواقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ادامه داد: پیمانکاران مرتبط با این ورزشگاه بعد از خبر دادستان مرکز استان درحال رفع نواقص ورزشگاه بوده که به نوبه خودم از مسوولان قضایی در استان تشکر می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: من اگر سال‌های گذشته در این استان مسوولیت داشتم به‌طورحتم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج را افتتاح نمی‌کردم.

علوی گفت: قرار نیست تمام مشکلات گذشته را من به تنهایی بر دوش بکشم و در ۲ سال هم نمی‌شود که تمام سالن‌های ورزشی استان را کف‌پوش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز