خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

اگر به خاطر مردم زندان هم بروم پشیمان نیستم/مهاجرت از شهرهای بویراحمد به روستاها سرعت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۱۸

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با تاکید براینکه مدیران بعنوان رهبران یک دستگاه اجرایی باید از قدرت ریسک پذیری بالایی برخوردار باشند، اظهار داشت: اگر به خاطر مردم زندان بروم پشیمان نیستم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سازمان برنامه و بودجه گفت: مدیر موفق باید ریسک پذیر باشد و اگر ریسک پذیر نباشد موفق نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بارها گفته ام اگر به خاطر مردم و خدمت به مردم زندان هم بروم پشیمان نیستم، خاطرنشان کرد: این زندان رفتن چون برای مردم و تلاش برای بهبود زندگی مردم ناراحتی ندارد و البته این آرمان ما است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد:‌ آنها رفتند و جان شان را در طبق اخلاص گذاشتند و از همه هستی خود عبور کردند و برای پایداری این کشور و ماندگاری این انقلاب جان خود را دادند.

زارعی افزود:‌ ما باید حالا برای این مردم هم آبرو بدهیم و هم جان و از مجموعه بنیاد مسکن که در این سختی‌ها کارکردند و تلاش کردند، تشکر می کنم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها در حوزه انتخابیه، ادامه داد: شعار بنده در انتخابات مهاجرت معکوس بود یعنی مهاجرت از حاشیه شهرها به روستاها برای تولید و اشتغال.

وی گفت:‌ خوشبخت هستم که آمارها الان از مهاجرت معکوس از شهرهای بویراحمد به روستاها این را نشان می دهد و مهاجرت معکوس در حال انجام است.

زارعی با بیان اینکه اکنون مسافت 2 ساعت گذشته با سختی‌های خود در بخش لوداب به 45 دقیقه رسیده و خیلی ها به روستاهای خود برگشتند و الان دارند کار می‌کنند و زندگی خود را احیا می‌کنند، اظهار داشت:‌ همه باید کمک کنیم که بسترهای بازگشت به روستاها بخوبی انجام شود زیرا که راه بازگشت مهاجرت ها عمران و آبادانی روستاها است.

وی افزود:‌ در سال‌جاری زلزله ای که در شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد اتفاق افتاد دولت اعتبارات خوبی را به شهر یاسوج و روستاهای زلزله زده بویراحمد داد اما از بنیاد مسکن می‌خواهیم که مجموعه ای را متمرکز کرده تا برای بازسازی، نوسازی و استحکام بخشی بافت های فرسوده سریعتر استفاده کرده و شرایط بهتری را مناطق زلزله زده داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پایان این آئین حسین جنتی بعنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز