خبرگزاری کار ایران

سهمیه 1070 میلیارد ریالی تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه وبویر احمد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۳۲

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه ابلاغی تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی امسال از محل منابع صندوق توسعه ملی به استان یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از هم اکنون تا خردادماه سال آینده به واحدهای تولیدی این استان در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد برای نوسازی و تکمیل طرح‌های تولیدی و صنعتی پرداخت خواهد شد.

گوهرگانی از انجام شدن مراحل مقدماتی کاهش نرخ سود تسهیلات رونق خبرداد و اظهارداشت: به زودی سود این تسهیلات بانکی کاهش خواهد یافت.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رونق تولید در این استان اختصاص یافت که ۲ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در این استان خبر داد.

به گفته وی، حدود نیمی از واحدهای تولیدی راکد در این استان ظرف سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایر کمک‌های فنی و اعتباری به چرخه تولید بازگشته‌اند.

گوهرگانی با بیان اینکه، ۴۴۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال در این استان در حال اجراست، تعداد کل واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان  کهگیلویه و بویراحمد را ۶۴۳ واحد برشمرد که ۵۷۲ مورد از این تعداد فعال هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز