خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

کارخانجات سنگ‌شکن حاشیه رودخانه بشار یاسوج جابجا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۲۲

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انتقال و جابجایی کارخانجات سنگ شکن حاشیه رودخانه بشار یاسوج در ماه‌های آینده خبرداد.

عزیز فیلی در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کارخانجات شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار یاسوج تا شش ماه آینده جمع آوری و به مکان جدید انتقال داده می شود.

وی با بیان اینکه مکان یابی جدید این کارخانجات بایستی به نحو مطلوبی مشخص شود، اظهار داشت: در مکان یابی جدید مسائل زیست محیطی مهمترین اولویت خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ضروری خواندن انتقال کارخانجات شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار یاسوج، خاطرنشان کرد: متاسفانه حاشیه رودخانه بشار دچار مشکلات خاصی شده که باید هرچه زودتر این مشکلات رفع تا شاهد جان گرفتن دوباره این رودخانه زیبا باشیم.

فیلی، تعرض به اراضی حاشیه بشار یاسوج به بهانه‌های دیگر مانند کشت برنج بهاره و پاییزه را هم نادرست خواند و تاکید کرد که از کاشت این محصول در حاشیه این رودخانه جلوگیری می شود.

وی گفت: رودخانه بشار یاسوج زیبایی خاصی به این شهر داده که همه باید در قبال حفظ و صیانت از آن همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز