خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در نشست با تاج گردون تاکید کرد:

باید از انحراف تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۱۱

نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی یاسوج حضور یافت و از نزدیک به بررسی مشکلات کنونی سرمایه گذاران بخش خصوصی این استان پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور یافت و در خصوص مسائل و مشکلات بخش خصوصی استان با رئیس و نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت و گو کرد.

رئیس اتاق یاسوج در ابتدای این نشست به تشریح شرایط بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و برخی از مهمترین مشکلات سد راه بخش خصوصی و تولید را مطرح کرد.

جبار کیانی پور در ادامه به بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، اشاره کرد و افزود: بر اساس این مصوبه که به دولت اجازه داده شده از طریق اسناد (اوراق) تسویه خزانه، بدهی‌های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی را با مطالبات قطعی دولت تهاتر کند، در همین راستا بخش خصوصی تقاضا دارد برای سالهای ۹۶ و ۹۷ نیز این مصوبه اجرایی شود.

رئیس اتاق یاسوج با انتقاد از نحوه واگذاری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید هرچه سریعتر تدبیری اندیشیده شود تا از انحراف این تسهیلات جلوگیری شود و به طرح هایی کارشناسی شده که توجیح اقتصادی داشته باشند و قابلیت ورود به عرصه تولید و اشتغال را دارند، این منابع تخصیص داده شود.

کیانی پور در بخش دیگری از این نشست به جایگاه اتاق یاسوج و نقش آفرینی های این اتاق در عرصه‌های مختلف ملی و استانی اشاره کرد و برخی از مهمترین برنامه های اتاق یاسوج را تشریح کرد.

غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت نیز در این نشست با تاکید بر لزوم همکاری های بیشتر بخش خصوصی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی،گفت: باید برای توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد و کمک به شناسایی طرحهای توجیح پذیر اقتصادی از ظرفیتهای بخش خصوصی بیش از پیش استفاده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی مشکلات مطرح شده را پیگیری خواهد کرد، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کمکی به حوزه کسب و کار فروگذار نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز