خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کلنگ‌زنی پروژه سیستم آبیاری نوین ۱۲۰۰ هکتار از دشت لیشتر گچساران

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۸۳۱

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی پروژه سیستم آبیاری نوین ۱۲۰۰ هکتار دشت لیشتر گچساران خبرداد.

عبدالعلی بهاالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و تاج گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پروژه سیستم آبیاری نوین ۱۲۰۰ هکتار از اراضی دشت لیشتر گچساران کلنگ زنی می شود.

وی اعتبار تخصیص یافته به این پروژه را ۲۲ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و مابقی از محل اعتبارات ملی است‌

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۴۰ بهره بردار در سیستم آبیاری نوین دشت لیشتر گچساران مشارکت فعال داشته که می توانند به نحو مطلوبی از این سیستم بهره مند  شوند.

بهالدینی، محل تامین آب این پروژه را سد چم شیر ذکر و خاطرنشان کرد: با استفاده از این سیستم شاهد صرفه جویی چهارهزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب برای آبیاری این اراضی خواهیم بود.

وی گفت: میزان آب در سیستم آبیاری نوین پروژه اراضی دشت لیشتر گچساران ۸۴۰ لیتر در ثانیه است و آب این پروژه از ایستگاه پمپاژ شماره چهار لیشتر سدکوثر تامین می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز