خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

حال طبیعت کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۳۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان پایتخت طبیعت ایران بوده اما حال طبیعت استان خوب نیست و برنامه ریزی اصولی و کارشناسی شده برای ارتقای شاخص‌ها با تکیه بر ظرفیت‌های طبیعی در استان لازم است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، محسن جعفری‌نژاد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه تنها از طبیعت استان بهره‌برداری شده است، اظهارداشت: معرفی، نگهداری و حفاظت از طبیعت استان از جمله مواردی است که باید در راستای توسعه صحیح و رشد همه جانبه مورد توجه قرار بگیرد .

وی افزود: استان ما پایتخت طبیعت است و به عنوان استانی وابسته به طبیعت باید از ظرفیت آن به شکل مطلوبی بهره برد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهره‌برداری غیر اصولی از منابع طبیعی در استان، تصریح کرد: شناسایی و به‌کارگیری ظرفیت‌ها در حوزه‌هایی مانند بوم گردی می‌تواند خروجی اشتغالی مناسبی در حوزه جوانان رقم بزند .

جعفری نژاد با اشاره به اهمیت نیاز سنجی و اقدامات مناسب در حوزه جوانان، خاطرنشان کرد: انسجام در اقدامات به خروجی محوری برنامه‌های توسعه‌ای در بخش جوانان کمک می کند .

وی گفت: ‌باید ارزیابی مناسبی در این بخش انجام بگیرد و تحقق اصولی غنی سازی اوقات فراغت و توسعه اشتغال جوانان را رقم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز