خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تغییر مدیرکل سیاسی نتیجه مجموعه تفکر مدیریت ارشد استان است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۹۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تغییر و تحول در مدیریت را امری بدیهی و طبیعی دانست و گفت: چینش مدیریتی مطابق با سلایق مدیران ارشد است و در راستای چرخش نخبگان و تحول گرایی صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید محمدکاظم نظری با بیان این مطلب در نشست تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید مدیرکل سیاسی در انتخابات استانداری، با بیان اینکه مسئولیت، امانتی در دست مدیران است که باید به نحو احسن انجام گیرد و سپس به افراد دیگر منتقل شود، اظهار داشت: در جامعه کنونی تغییر مدیریت‌ها به عنوان یک نیاز و در راستای چرخش نخبگان انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تغییر مدیریت در راستای بهبود امور، انسجام بیشتر و تبدیل به احسن شدن انجام می شود و نفی توانمندی و عملکرد مدیران سابق نیست.

نظری، به عملکرد مناسب دکتر کریمی در سمت مدیریت سیاسی و انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این تغییر وظایف و مأموریت های حوزه سیاسی بهتر از گذشته انجام گیرد.

وی با بیان اینکه وظایف دفتر سیاسی و انتخابات فراتر از امور معمول است، اظهار داشت: این دفتر وظیفه هدایت ، مدیریت و نظارت بر عملکرد فرمانداری ها و بخشداری ها و ارایه خط و مشی کاری به آنان را دارد و در حیطه های دیگر نیز وظایف کاری این دفتر مشخص است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه آقای پرواز انسان باسواد و توانمندی است، گفت: مجموعه تفکر مدیریت ارشد استان به این نتیجه رسید که ایشان مناسب این جایگاه هستند.

نظری، تأکید کرد: امید است مدیرکل جدید با برنامه محوری در چارچوب رسالت های دفتر سیاسی و انتخابات و با استفاده از تجارب مدیران کل گذشته در راستای انجام مسئولیت های به نحو احسن اقدام کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این نشست از خدمات سیدکرامت الله کریمی مدیرکل سابق تقدیر و سیدعلی پرواز بعنوان سرپرست سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز