خبرگزاری کار ایران

امام جمعه یاسوج:

مسئولان و مردم پاسخ کوبنده‌ای به صهیونیسم دادند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۹۶

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: حضور گسترده مسئولان و مردم در راهپیمایی روز قدس، پاسخ کوبنده‌ای به صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس بوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با تقدیر از حضور مردم و مسئولان اجرایی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم و مسئولان با حضور گسترده خود پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و رژیم صهیونیستی دادند.

وی ادامه داد: مسمانان دنیا باید همواره در برابر توطئه‌‌‌‌های دشمنان متحد باشند و روز قدس یکی از روزهایی است که مسلمانان در کنار هم برای شکست رژیم اشغالگر قدس متحد می‌‌‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام اظهار داشت: محور بیانات و فرمایشات ایشان در سه زمینه مسائل اقتصادی، جنگ روانی و جنگ عملی دشمنان بود. رهبری انقلاب در آن سخنرانی مطالب مهمی را بیان فرمودند که تکلیف مردم و مسئولان را مشخص کرد.

حسینی با تأکید براینکه عمل به فرمایشات رهبری سبب می‌شود که کشور ما هیچگاه در مقابل دشمنان آسیب نبیند، تصریح کرد: دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون در چهار دهه اخیر تلاش کردند که ملت ایران را شکست داده و تسلیم خود کنند اما به لطف الهی موفق نشدند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی تاکنون از توطئه‌‌‌های خود نتیجه‌‌‌ای نگرفته‌‌‌ و نتیجه نخواهند گرفت و در آینده نیز نقشه‌های شوم آنان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز