خبرگزاری کار ایران

رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران به ایلنا خبرداد:

تامین آب شرب 970 خانوار روستایی گچساران از سد کوثر

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۴۰۲

رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران از تامین آب شرب 970 خانوار روستایی این شهرستان از سد کوثر در یک ماه آینده خبرداد.

سیادت شیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: 970 خانوار روستایی این شهرستان که در هفت روستا سکونت دارند تا یک ماه دیگر از آب شرب و سالم سدکوثر بهره مند خواهند شد.

وی با تشریح چگونگی آبرسانی به این روستاها از سد کوثر گچساران، اظهارداشت: 500 خانوار در روستاهای ده خلیفه و پادوک خیرآباد این شهرستان بزودی از نعمت آب شرب سالم سدکوثر با اعتباری بیش از 400 میلیون تومان بهره مند می شوند.

رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران افزود: پنج روستای دیگر این شهرستان نیز پیش از این روستاها از نعمت آب شرب سدکوثر بهره مند شده و پروژه آبرسانی به این روستاها تکمیل شده است.

شیری، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب از سدکوثر برای روستاهای ده خلیفه و پادوک خیرآباد را از اولویت های پروژه آبرسانی این روستاها از این سد خواند.

وی گفت: خط انتقال شبکه توزیع آب سدکوثر به این 2 روستا سه کیلومتر و مخزن آب آن نیز 500 مترمکعبی است.

رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران با بیان اینکه اعتبار 400 میلون تومانی برای اتمام پروژه آبرسانی به روستاهای ده خلیفه و پادوک خیرآباد از محل استانی نفت و ماده 180 جز 47 است، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم مردادماه جاری شاهد افتتاح این پروژه مهم و حیاتی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز