خبرگزاری کار ایران

علی محمد احمدی:

برای حضور سرمایه‌گذاران در کهگیلویه و بویراحمد فرش‌قرمز پهن می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۴۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با سرمایه گذاران هستند، گفت: برای حضور سرمایه گذاران در این استان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست ستاد سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هرگونه دست اندازی و و طولانی کردن بروکراسی اداری بی‌مورد در روند اخذ مجوز و عملیات اجرایی پروژه و طرح‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا سرمایه گذاران توسط دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه البته همکاری مدیران با سرمایه‌گذاران منوط به رعایت قوانین از جمله مائل زیست محیطی و عدم تضییع حق فرد یا افرادی است، عنوان کرد: اینکه یک فرد به عنوان سرمایه گذار نمی‌تواند یک طرح را به سرانجام مقصود برساند، حسابش از سرمایه‌گذاری که دغدغه دارد و هدفش راه اندازی یک طرح بزرگ یا کارگاه بوده، جدا است.

احمدی حفظ نکات ایمنی در زمینه اجرای طرح‌های گردشگری به دقت بررسی شود، ابراز کرد: برخی با اجرای برخی پروژه‌ها هدف غیر از تولید، اشتغال و رونق اقتصاد دارند بلکه دنبال تملک اراضی منابع ملی هستند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه آماده هرگونه همکاری برای اجرای طرح " تولید گازوئیل و بنزین از گاز" هستیم، افزود: سرمایه گذار تا پایان آذرماه زمین محل مورد نظر را تسطیح، فنس کشی و ...کنند تا به یقین برسیم عزم برای اجرای این پروژه جدی است زیرا برخی افراد اول خوراک می‌گیرند و بعد دنبال بازار هستند.

احمدی با تاکید بر اینکه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، بیان کرد: اینکه بگوییم همه چیز گل و بلبل است صحیح نیست و باید اول به فکر رفع مشکلات پروژه های موجود در استان از جمله پتروشیمی‌ها و سیمان باشیم.

وی اولویت اول خود را به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی عنوان کرد و گفت: 9 فرصت سرمایه گذاری دارای قابلیت سرمایه گذاری خارجی مشخص شده در استان را به جدیت پیگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز