خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد:

برگشت خوردن ۹۰۰ میلیون ریال اعتبارات پژوهشی ادارات استان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۳۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از برگشت ۹۰۰ میلیون ریال اعتبارات حوزه پژوهشی این استان اظهارتاسف کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات حوزه پژوهشی سال گذشته به دلیل جذب نشدن توسط دستگاه‌های اجرایی این استان برگشت خورد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،حسن نوروزی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری این استان در یاسوج برگزارشد،اظهارداشت: اعتبارات حوزه پژوهشی استان در سال گذشته ۳۵۰ میلیون تومان بود که ۹۰ میلیون تومان از این مبلغ به دلیل عدم جذب توسط دستگاه‌ها برگشت خورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره‌کل هواشناسی، سازمان بازرسی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله دستگاه‌هایی هستند که اعتبارات حوزه پژوهش خود را جذب نکردند.

نوروزی گفت: اعتبارات حوزه پژوهش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری ۳۷۱ میلیون تومان است که برای توزیع اعتبار این حوزه به دستگاه‌ها نامه‌زده شده و آنها مکلف شدند نیازهای پژوهشی و فناوری خود را احصا و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنند.

این مسئول با تاکید بر بهره‌گیری از تیم‌های دانشگاهی برای اجرای طرح‌های پژوهشی گفت: دستگاه‌ها موظف به جذب اعتبارات پژوهشی هستند و برگشت این اعتبارات یک نقطه ضعف است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز