خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گچساران خبرداد:‌

دستگیری بیش از هزار متهم گچسارانی در شش ماه/ انهدام هشت باند قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۶۵

در نیمه نخست امسال یک هزار و 324 نفر متهم فراری در همه جرائم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از گچساران، سرهنگ سید محمد موسوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد شش ماهه پلیس، گفت: در شش ماه ابتدای سال جاری 3 درصد کاهش سرقت و 2 درصد افزایش کشفیات وجود داشته که در این زمینه 119 نفر سارق در سطح شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال یک هزار و 324 نفر متهم فراری در همه جرائم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

موسوی اظهارکرد: در شش ماه ابتدای امسال بیش از 202 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در این زمینه افزایش 135 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود داشته است.

وی گفت: در این زمینه تعداد 141 نفر دستگیر شده‌اند و نیز هشت باند مواد مخدر متلاشی و تعداد 58 نفر خرده فروش انواع مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه گفت: در سال جاری  نیز 123 درصد افزایش کشف سلاح غیرمجاز و در زمینه کشف مواد محترقه هم 18 درصد کشف وجود داشته است..

موسوی تصریح کرد: در نیمه نخست امسال مبلغ  29 میلیارد ریال در زمینه کشف کالای قاچاق صورت گرفته که در این زمینه 250 نفر متخلف دستگیر و تعداد 144 دستگاه خودرو متوقف و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه با اشاره به کاهش نزاع دسته جمعی در این شهرستان افزود: گچساران در چند سال اخیر جز شهرستان‌های اول و دوم در زمینه نزاع‌های دسته جمعی بوده است.

موسوی گفت: از سال گذشته تاکنون این نزاع ها سیر نزولی پیدا کرده  و در زمینه کاهش نزاع دسته جمعی از سال گذشته تاکنون 33 درصد کاهش داشته‌ایم و نیز در  نیمه نخست امسال 10 درصد کاهش نزاع دسته جمعی وجود داشته است.

وی درادامه با اشاره به کاهش 44 درصدی آمار تصادفات گچساران، اظهارداشت: در زمینه آمار متوفیان تصادفات این شهرستان نیز 14 درصد کاهش داشته است.

موسوی با اشاره به توقیف موتور و خودرهای فاقد مدارک و پلاک نیز افزود: در نیمه نخست امسال 10 درصد افزایش کشف وجود داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز