خبرگزاری کار ایران

رئیس مصرف شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بسته‌های تشویقی وزارت نیرو در انتظار مشترکان کم مصرف

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۷۶۱

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، میزان کاهش برق مصرفی در حوزه صنعت این استان در تابستان گذشته را 2.6 مگاوات عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " پیمان پورمعرفت" در نشست آموزشی صنعتگران با حوزه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: در تابستان سال گذشته و براساس اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همکاری برخی از صنعتگران این استان با شرکت، شاهد کاهش برق مصرفی 206 مگاواتی برق در این حوزه بوده ایم.

وی با برشمردن برخی از مزایای کاهش برق مصرفی ویژه صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: 130 مشترک فعال بالای 200 کیلووات در این استان هم اکنون وجود دارد.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد  افزود: اگر صنعتگران این استان در ساعات پیک برق، اقدام به صرفه جویی بکنند تشویق های خوبی برای مشترکین صنایع از سوی وزارت نیرو پیش بینی شده است.

پورمعرفت با تشریح  جداول تشویقی صنعتگران از سوی وزارت نیرو، یادآورشد: ساعات پیک مصرف برق در حوزه صنعت، 11 تا 15 و 19 تا 23 شب است.

وی گفت: درصورت صرفه جویی در ساعات پیک، صنعتگران بسته های تشویقی متعددی از سوی وزارت نیرو دریافت می کنند.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که صنعتگران با کاهش مصرف و صرفه جویی در ساعات پیک می توانند از تخفیف های ویژه انشعابات دیماندی و بهای انرژی بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز