خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس مطرح کرد:

گردشگران نوروزی، بویراحمد را مقصد گردشگری خود قرار دهند/ بویراحمد کلکسیونی از زیبایی های خدادادی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۴۲

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از گردشگرانی که یا به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و یا می خواهند سفر کنند خواست، حوزه انتخابیه وی را هم مقصد گردشگری خود قرار دهند.

 غلام محمد زارعی در حاشیه بازدیدهای نوروزی خود با مردم مناطق مختلف حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به ایلنا از یاسوج گفت: شهرستان بویراحمد کلکسیون و مجموعه ای از زیبایی های طبیعت و نعمات خدادادی بوده که از به گردشگران پیشنهاد می دهیم برای یکبار هم که شده به این شهرستان سفر و از اماکن گردشگری آن دیدن کنند.

وی با اشاره به برخی از این امکان گردشگری، اظهارداشت: به میهمانان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد می دهم برای یک بار هم که شده از محل تلاقی رودخانه خرسان با رود بشار در شهرستان بویراحمد دیدن کنند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، کهگیلویه و بویراحمد را دارای اماکن متعدد و مناطق بکر فراوان گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: همه جای جای استان ما به دلیل شرایط آب و هوایی خاصی که دارد می تواند برای مسافرانی که به استان می آیند دیدنی باشد.

زارعی گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی است که می توان تمام نعمات الهی آب و کوه و جنگل را یک جا دید و از این زیبایی ها لذت و بهره وافر برد.

 وی افزود: پیشنهاد ویژه من به مسافرانی که به کهگیلویه وبویداحمد سفر می کنند این است که شهرستان بویراحمد به دلیل اینکه دارای چشم اندازی زیبا و طبیعتی یک دست بوده می تواند مقصد گردشگری بی نظیری برای آنها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز