خبرگزاری کار ایران

غلام‌محمد زارعی مطرح کرد:

برخی پروژه‌های نیمه‌تمام کهگیلویه و بویراحمد در حال تخریب هستند/ نگرانی مردم از برخی ماموران امور مالیاتی

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از تخریب برخی پروژه‌های عمرانی به‌دلیل طولانی و ناتمام شدن آنها خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در استانداری این استان گفت: باید بپذیریم در استان برخی پروژه‌های نیمه‌تمام اگر تدبیر نشود در آینده‌ای نزدیک تخریب می‌شوند.

وی با تشریح وضعیت کنونی اقتصاد کشور اظهارداشت: با پنهان‌کاری مشکلات راه به‌جایی برده نمی‌شود و شاهد بهبود شرایط و روند موجود نخواهیم بود.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت بد شرایط اقتصادی، رکود و بیکاری موجود در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و با نگاه بخشی نمی‌شود مشکلات موجود در کشور را رفع کرد.

زارعی به برنامه پنج‌ساله توسعه اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام برنامه پنج‌ساله توسعه انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی نسبت به گزارش عملکرد برنامه پنجم اقدام کنند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در ادامه گفت: سازمان امور مالیاتی نباید با فشار دنبال وصول درآمد پیش‌بینی خود باشد. سازمان امور مالیاتی باید در این زمینه واقعیت‌ها را ببینند تا مردم اعتماد کرده و برای دادن مالیات صف بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد برخی ماموران امور مالیاتی سبب نگرانی و گلایه مردم شده، خاطرنشان کرد: نباید برای تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده به مردم فشار بیاوریم تا شاهد مخفی کردن واقعیت‌ها و حتی فرار مالیاتی باشیم.

کد خبر : ۴۲۶۰۵۳