خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار هفتم و هشتم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در مجلس:

اختلافی بین اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۸۲

اگرچه صحبت کردن حول محور انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی زود می باشد اما جریان اصولگرایی در این استان هوز نشستی در این ارتباط برگزار نکرده است.

ایلنا: نماینده ادوار هفتم و هشتم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از برنامه ریزی های ابتدایی جریان اصولگرایی برای اتحاد و انسجام بیشتر در سطح ملی خبرداد.

" ستار هدایتخواه " در گفت و گو با ایلنا در یاسوج، با تاکیدبراینکه جریان اصولگرایی برای پیگیری و تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد، اظهارداشت: اتحاد و انسجام بین تمامی جریان های اصولگرایی در این ارتباط بسیار ضروری بنظر می رسد.

وی با تشریح شعار امسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام در شرایط کنونی از سوی جریان های مختلف اصولگرایی ضروری و شایسته است.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا جریان اصولگرایی در کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نشست برگزار نموده یا خیر؟ یادآورشد: اگرچه صحبت کردن حول محور انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی زود می باشد اما جریان اصولگرایی در این استان هوز نشستی در این ارتباط برگزار نکرده است.

هدایتخواه گفت: ‌ تشتت و اختلاف خاصی بین نیروهای جریان اصولگرایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و تلاش دوستان در استان پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز