خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در یاسوج:

مهمترین اولویت دولت یازدهم مساله هسته‌ای بود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۰۴

معاون‌اول رئیس‌جمهور تاکید کرد که مهمترین اولویت دولت‌یازدهم مساله هسته‌ای و به سرانجام مطلوب رسانیدن آن بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اسحاق جهانگیری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما فکر می‌کنیم اکنون اولویت‌های دولت به مرحله اجرا رسیده و از همان روزهای نخست نیز مسئله هسته‌ای و به سرانجام مطلوب رساندن آن را مهم‌ترین اولویت دولت دانستیم..

وی افزود: در مساله هسته ای، وقتی دولت یازدهم بر سرکارآمد چهره نامناسبی از ایران ترسیم کرده بودند و کاری کرده بودند که کسی با ایران آماده همکاری نباشد.

معاون اول ریاست جمهوری دولت یازدهم با تشریح برخی از نگرش های مرتبط با موضوع هسته ای ایران در دنیا، اظهارداشت:  در تاریخ ایران اینکه ایران یک طرف و شش قدرت دنیا یک طرف دیگر قرار بگیرد کم نظیر بود.

جهانگیری گفت: در یک دوره 18 ماهه بخش قابل توجهی از آنچه که می‌خواستیم در هسته‌ای رسیدیم اما شاید در بین راه کسانی هم بازیگوشی می کردند که آن حرف دیگری است.

وی افزود: در دورانی که دولت تدبیر و امید سرکار آمد ابتدا اولویت‌ها را برای کار دولت در بخش‌های مختلف ترسیم کردیم که هم اکنون احساس می‌کنیم آن اولویت‌ها به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز