خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس:

فعال‌شدن پروژه سیمان سپوی دهدشت بعد از شش سال/ تجهیز کارخانه تا اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۴۵

نماینده کهگیلویه بزرگ از فعال‌شدن یکی از پروژه‌های صنعتی راکد در شهر دهدشت مرکز کهگیلویه خبرداد و اظهارداشت: پروژه شش سال راکد سیمان‌سپو بزودی فعال می‌شود.

عدل هاشمی‌پور در حاشیه بازدید از پروژه صنعتی سیمان سپو دهدشت به ایلنا گفت: مناقصه این پروژه در هفته آینده و با اعتبار سرمایه‌گذاری معادل 90 میلیون یورو از سوی شرکت‌های چینی برگزار می‌شود.

وی زمان تجهیز کارخانه سیمان سپو دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را اوایل اسفندماه جاری عنوان و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از اوایل اسفند و با تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی کارخانه شروع می شود.

به گزارش ایلنا از دهدشت، کارخانه سیمان سپو با سرمایه گذاری افزون بر 350 میلیارد ریال و اعتبار ارزی 23 میلیون یورو در زمینی به مساحت 80 هکتار واقع شده است.

این پروژه مهم صنعتی بیش از شش سال است که راکد بوده و اکنون با پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فعالیت دوباره آن از سرگرفته شده است.

نارضایتی فراوانی از رکود این پروژه در حوزه کهگیلویه بزرگ وجود داشت.

فعال شدن پروژه های راکد از جمله سیمان سپو دهدشت از وعده های مهم انتخاباتی هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز