خبرگزاری کار ایران

سهراب بنام خبر داد:

تامین آب مورد نیاز کارخانه سیمان مارگون از دشت سقاوه

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۴۳

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از تامین آب مورد نیاز کارخانه سیمان مارگون بویراحمد از دشت سقاوه این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سهراب بنام در نشست رسانه‌ای در یاسوج گفت: مهمترین مشکل کارخانه سیمان مارگون بویراحمد موضوع آب مورد نیاز آن بود که نیازمندی آن حدود هشت لیتر در ثانیه است.

وی با بیان اینکه بحث کارخانه سیمان مارگون بویراحمد به شرکت شهرک‌های صنعتی ربطی ندارد، اظهارداشت: برای فعال‌شدن این کارخانه از طریق یک حلقه چاه در دشت سقاوه مارگون، آب موردنیاز آن را فعلا تامین کرده‌ایم.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طول آب‌رسانی به کارخانه سیمان مارگون بویراحمد از دشت سقاوه ۱۳ کیلومتر بوده که پنج کیلومتر بصورت پمپاژ و مابقی ثقلی خواهد بود.

بنام، اعتبار پرداخت شده برای این حلقه را ۵۰۸ میلیون تومان ذکر و خاطرنشان کرد: قرار است در آینده برای تامین آب دائمی آن از طریق رودخانه بشار تامین شود.

وی گفت: این حلقه چاه علاوه بر کارخانه سیمان مارگون بویراحمد قرار است آب مورد نیاز کارخانه فولاد در همین دشت تامین کند.

مدیر شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح کارخانه فولاد سقاوه مارگون هم خاطرنشان کرد: در این مجتمع ۸۵۰ فرصت شغلی بطور مستقیم فراهم می شود.

بنام افزود: این کارخانه در ۱۵۰ هکتار راه اندازی و ۶۰۲ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی پروژه کارخانه تولید فرآورده‌های غلات در یاسوج با ظرفیت شش هزار و ۳۰۰ تن و سرمایه گذاری ۱۹ میلیارد ریال و اشتغال ۱۶ نفر برشمرد..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز