خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۱۱۰

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پیام سیدموسی خادمی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم وارسته، دانشمند بزرگ و مبارز نستوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام و رهبری و مرد روزهای سخت انقلاب و نظام باعث تاسف و تالم شد و ضایعه ای اسفبار و ثلمه ای جبران ناپذیر برای کشور و نظام مقدس جمهور اسلامی محسوب می شود.

بی شک خدمات ارزنده آن مرد بزرگ و مبارز خستگی ناپذیر در قبل از انقلاب و در طول دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و تحمل رنجها و شکنجه ها در زندانهای ساواک و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در حساس ترین دورانهای حیات نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

آن عالم فقید و مجاهد نستوه که از اعضای برجسته و موثر شورای انقلاب بوده، در دوران حیات خود علاوه بر امین امام و رهبری مسئولیتهایی همچون سرپرستی وزارت کشور،  ریاست مجلس شورای اسلامی، رییس مجلس خبرگان رهبری،  رییس جمهور ایران اسلامی ، رییس مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها گوشه ای از خدمات ارزنده و گنجینه گرانبهای این همسنگر رهبر معظم انقلاب است.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف،  انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی را محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه های علمیه و ملت قدر شناس ایران اسلامی و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض میکنم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات را برای ایشان در جوار حضرت حق مسالت می نمایم. 

سید موسی خادمی_ استاندار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز