خبرگزاری کار ایران

نماینده مجالس نهم و دهم مجلس:

جوسازی‌ها درباره استخدام‌ها در ادارات کهگیلویه و بویراحمد سیاسی است/ اگر مدیری یک نیرو بکار بگیرد دستش را می‌بوسم

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۹۴۳

نماینده مجالس نهم و دهم مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، جوسازی های کنونی راجع به بکارگیری نیروهای انسانی در قالب‌های خدماتی و حجمی در شرکت‌های خدماتی و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی خواند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلام محمد زارعی" گفت: متاسفم بگویم که عده‌ای بخاطر مسائل سیاسی حاضر نیستند جوان بیکاری نانی بخورد و آنچه که راجع به بکارگیری نیروهای انسانی در قالب‌های خدماتی و حجمی در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد راه انداخته‌اند، سیاسی است.

وی با اظهار تاسف از اینکه این فضا سازی‌ها سیاسی‌است و متاسفم که ما فکر می‌کنیم که اگر از یک چاهی آب نخوردیم باید چاه را پر کنیم که دیگری استفاده نکند، خاطرنشان کرد: واقعا کار نادرستی است که به خاطر مسائل سیاسی و به خاطر اینکه در این فضا سازی ها و این فرصت ها مثلا فردی کار پسندیده و خوبی انجام داده  است، بگوییم که این کار خوبی نیست.

*** تمام جوسازی ها مربوط به شهر یاسوج است 

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: در هیچ جای کشور چنین بلواها، سر و صداها، جوسازی هایی اتفاق نمی افتد مگر در استان کهگیلویه و بویراحمد و آن هم در شهر یاسوج.

زارعی گفت: حالا اگر جاهای دیگر استان نیز اتفاقاتی بیافتد کسی حاضر نیست اعتراض یا نگرانی داشته باشد و این فقط خاص شهر یاسوج است.

وی از بکارگیری نیروهایی در قالب پیمانکاری، شرکتی و قراردادی در سراسر کشور و در همه سیستم های اداری بر اساس نیاز و در یک مقطع خاص خبرداد و تصریح کرد: اگر نیرویی در حد دو یا سه نفر مختصر و محدود یا خانواده شهید، فرزند جانبازی، یا جایی موقتا با یک حقوق حداقلی بکار گرفته شده باشند که بتواند  زندگی خود را اداره کند، شایسته این همه سرو صدا نیست.

*** بخشی از این کار مربوط به فردی است که موفق به بکارگیری بستگانش نشد

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: فرد خاصی را که ما از یک استان دیگر نیاورده ایم، چرا ما، یک کلاغ را صد کلاغ کرده ایم؟.

زارعی معتقد است بیشتر این جوسازی ها سیاسی است و بخشی از کار مربوط به فردی است که می‌خواست در جایی بستگانش را بکار گیرد موفق نشده و حالا آمده و این فضا را تیره و تار کرده است.

*** اگر مدیری یک نیرو بکار بگیرد دستش را می بوسم 

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده الان اعلام می کنم اگر مدیری یک جایی بتواند یک نفری را بکار گیرد از هر منطقه ای، از هر جریان یا گروهی دستش را می‌بوسم.

وی تاکید کرد اگر مدیری یک نفر را بکار گیرد نکوهشش نمی کنم بیشتر تاییدش می کنم.

*** واکنش به صحبت های سرپرست سابق جهاد دانشگاهی 

زارعی در واکنش به صحبت‌های سرپرست سابق جهاددانشگاهی‌کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر بکارگیری نیروهای باشتی و گچسارانی در این اداره، اضافه کرد: این فرد فامیلای خود را بکار گرفت و بعد از اینکه از استان خارج شد حرفای بی پایه و اساس می زند، سایتی که بانی این بحث بوده برادرش در همان جهاد دانشگاهی بکار گرفته شده است.

وی گفت: مسائلی که مطرح می‌کنند یک سری گمانه زنی‌های بی پایه و اساس است، افرادی که به صورت موردی و مقطعی در برخی از ادارات در قالب پیمانکاری بکارگرفته شده باشند، بنده اطلاعی ندارم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: اگر در سازمانی یک فرصتی حاصل شود که فرد جویای کار یا مستحقی یا جوان تشنه کار به صورت مقطعی یا پیمانکاری یا شرکتی بکار گرفته شود، این چه مشکلی دارد؟

زارعی ادامه داد: هر فردی که بکار گرفته شود دیگری معترض خواهد بود و این یک مسئله ای که است که همیشه مرسوم بوده و نیاز به توضیح ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز