خبرگزاری کار ایران

حبیبی به ایلنا خبرداد:‌

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۴۹۲

مسئول روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از انتصاب مدیرعامل جدید این شرکت خبرداد.

ساسان حبیبی به ایلنا در گچساران گفت: طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، هوشنگ صیدالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.

همچنین روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب اعلام کرد که بیژن عالی‌پور در این حکم از زحمات و تلاش‌های امین محمدی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از گچساران، هوشنگ صیدالی پیش از این در سمت هایی همچون مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، طزرئیس حراست نفت و گاز گچساران،رئیس تاسیسات تقویت فشار گچساران و رئیس چند واحد از بهره برداری نفت و گاز گچساران فعالیت داشته است.

صیدالی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش مخازن هیدروکربوری است و  پیش از این به مدت ۸ سال مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد بود و ریاست تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز گچساران را در کارنامه سوابق خود دارد.

شرکت نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان های مهمی از جمله گچساران، بی‌بی ‌حکیمه، سیاه مکان، رگ‌سفید، پازنان، منصورآباد، نرگسی و کیلور کریم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز