خبرگزاری کار ایران

توضیحات پتروشیمی جم درباره نشست خبری میرافضلی

در نشست خبری مدیرعامل پتروشیمی جم با وجود تاکیدات وی بر انعکاس منصفانه اخبار اما برخی تیترهای غیر واقعی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی پتروشیمی جم پیرامون برخی برداشت های نادرست از نشست خبری اخیر مدیرعامل این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.

پیرو نشست خبری اخیر مدیرعامل پتروشیمی جم برخی از رسانه ها مواردی را به نقل از مهندس میرافضلی منعکس کردند که برداشت شخصی از سخنان ایشان بوده است.

در نشست خبری مدیرعامل پتروشیمی جم با وجود تاکیدات وی بر انعکاس منصفانه اخبار اما برخی تیترهای غیر واقعی منتشر شد از جمله اینکه "وزیر نفت قانون را قبول ندارد" در حالیکه در متن سخنان مهندس میرافضلی آمده است که مهندس زنگنه تخفیفات پلکانی از 10 به 30 درصد در خصوص نرخ خوراک مایع را قبول ندارد و در ادامه با تمجید از عملکرد وزیر نفت اظهار کرده بود که مهندس زنگنه یک چهره ملی است که کسی نمی تواند خدمات گسترده وی به صنعت نفت را نادیده بگیرد و توسعه امروز پارس جنوبی که موجب جلوگیری از برداشت قطری ها از منابع نفت و گاز کشورمان شد مرهون زحمات و تلاش های مهندس زنگنه است.

همچنین در قسمتی دیگر یکی از رسانه ها عنوان کرده بود که مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تغییرات نرخ خوراک اتان خبر نداشت که با بررسی مجدد نوار این جلسه مشخص شد که مدیرعامل پتروشیمی جم چنین جمله و موضوعی را در نشست خبری خود عنوان نکرده است.

 

کد خبر : ۴۲۴۸۵۲