خبرگزاری کار ایران

فرید محبی:

45 درصد جمعیت تحت پوشش کمیته‌امداد کهگیلویه و بویراحمد زنان سرپرست خانوار هستند

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۵۱۳

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت تحت پوشش این نهاد حمایتی را 31 هزار و 100 خانوار عنوان کرد و گفت: از این تعداد 45 درصد یعنی 14 هزار و 86 زنان سرپرست خانواده هستند.

فرید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج با بیان اینکه فوت همسر و طلاق دو عامل سرپرست شدن زنان است، یادآورشد: تعداد 12 هزار و 36 خانوار به دلیل فوت سرپرست و یک هزار و 502 زن مطلقه تحت پوشش امداد هستند.

وی ادامه داد: 306 خانواده به دلیل زندانی شدن سرپرست، 171 مورد به دلیل سربازی، پنج مورد مفقودالاثر بودن و 11 مورد هم به دلیل بدسرپرستی، زنان سرپرستی خانواده را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته‌امداد کهگیلویه و بویراحمد، پرداخت اجاره مسکن، پرداخت هزینه دارو و درمان، خدمات آموزشی را از مهمترین خدماتی عنوان کرد که این نهاد حمایتی به زنان بدسرپرست در استان ارائه می کند.

محبی گفت: تعداد 206 زن سرپرست خانواده  و 80 دانشجوی دختر در سال جاری به سفرهای زیارتی کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به بازسازی مسکن زنان سرپرست خانواده توسط کمیته‌امداد گفت: بازسازی مسکن زنان سرپرست خانواده در شهر 20 مورد، در روستاها 60 مورد بوده و 200 مورد تعمیرات مسکن زنان سرپرست خانواده انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز