خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کهگیلویه و بویراحمد رتبه 12 کشور سرشماری نفوس و مسکن/ اعلام اسامی برندگان جایزه یک میلیون تومانی

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۸۱

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در نیمه اول ماه سرشماری نفوس و مسکن کشور، رتبه 12 با مشارکت 14 و 13 صدم درصدی را کسب کرده است.

علی شهابی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: نرخ آمار مشارکت ثبت جمعیت متوسط کشوری 13 و سه صدم درصد در پایان نیمه اولین ماه سرشماری نفوس و مسکن بوده و کهگیلویه و بویراحمد از نرخ متوسط بالاتر است.

وی تعداد نام‌نویسی‌های اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در کهگیلویه و بویر احمد را 101 هزار و 222 نفر  معادل 25 هزار و 746 خانوار عنوان کرد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سرشماری در رتبه های شهرستانی این استان، شهرستان دنا با 23 و 24 صدم درصد بیشترین سهم مشارکت و کهگیلویه با 12 و 12 صدم درصد کمترین سهم  را داشته است.

شهابی‌نسب افزود: شهرستان باشت با 12 و 98صدم درصد و 2 هزار و 635 نفر، گچساران با 14 و 23 صدم درصد و 18 هزار و 619 نفر، بهمئی با 16 و 2 صدمدرصد و شش هزار و 706 نفر، بویراحمد با 12 و 39 صدم درصدبا جمعیت 35 هزار و 856 نفر ،شهرستان چرام با 20 و 49صدم درصد و جمعیت شش هزار و 117نفر ، لنده با 19 و چهار صدم درصد وچهارهزارو 273 نفر مشارکت در ثبت آمار و اطلاعات نفوس و مسکن داشته اند.

وی گفت: دهیاران و روستائیان باید حد نساب مشارکت اینترنتی خود را بالاتر از این مورد ببرند زیرا درصد تخصیص اعتبار به دهیاری ها به جمعیت آماری ثبت شده نیز ارتباط مستقیمی دارد.

شهابی‌نسب، برندگان یک‌میلیون تومانی‌ثبت آمار اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد را سه نفر از شهرستان‌های چرام ( سیدرضا پناهنده) و دو نفر از شهرستان دنا( نیماصابری ،سیاوش دیاب)  نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز