خبرگزاری کار ایران

پیرمؤذن:

یک‌هزار و 343 واحد صنعتی کشور در تملک بانک‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۹۸۸

عضو هیأت‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یک‌هزار و 343 واحد صنعتی کشور در تملک بانک‌ها هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کمال‌الدین پیرمؤذن در شانزدهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد که به تعیین تکلیف واحدها و طرح‌های صنعتی تملک شده توسط بانک‌ها اختصاص داشت در یاسوج گفت: یک‌هزار و 343 واحد صنعتی کشور در تملک بانک‌ها هستند.

عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه معوقات بانکی و عدم پرداخت تسهیلات بانک‌ها توسط واحدهای صنعتی از دلائل تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها است، افزود: تاکنون مشکلات 182 واحد صنعتی تملک شده در 14 استان کشور بررسی شده است.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد پانزدهمین استان کشور است که مشکلات واحدهای تملک شده مورد بررسی قرار می‌گیرد که در نشست ستاد تسهیل مشکلات هشت واحد صنعتی تملک شده بررسی شد که سرجمع واحدهای بررسی شده در کشور 190 واحد است.

پیرمؤذن با اشاره به همکاری بانک‌ها در اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل افزود: بانک‌ها آمادگی همکاری برای اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل را دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته براساس طرح آمایش سرزمین گفت: طرح آمایش سرزمین با تدبیر و لحاظ شدن منابع و تصمیم‌گیری صحیح از مدیریت این دولت است.

پیرمؤذن افزود: طرح‌های گذشته براساس مبنای سفر رؤسای جمهور به تصویب رسیده اما در دولت یازدهم بر مبنای طرح آمایش سرزمین تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز