خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج در واکنش به رئیس‌سابق شورای‌شهر:

آقایان به دلیل تامین نشدن منافع‌شان پشیمان‌اند / آماده هر گونه مناظره‌ای هستم

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۲۳

شهردار یاسوج نسبت به سخنان رئیس‌سابق شهرداری این شهر واکنش نشان داد.

محمدعلی جاوید به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: من فکر می‌کنم پشیمانی آقایان به دلیل تامین نشدن منافع شهروندان نباشد بلکه برای تامین‌نشدن منافع خودشان است که این‌گونه اظهار پشیمانی کرده‌اند.

وی با با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری مناظره‌ای شفاف و بی‌پرده با رئیس سابق شورای‌شهر یاسوج اظهارداشت: بنده از روز اول چیزی پنهان از مردم شهرم نداشته‌ام که اکنون داشته باشم.

شهردار یاسوج افزود: چنانچه کسی ادعای وقوع تخلف از بنده داشته باشد، حاضر به مناظره‌ای رسانه‌ای با وی هستم.

جاوید با تاکید بر اینکه شهرداری یاسوج با حاشیه‌سازی‌ها از خدمت کردن به مردم عقب‌نشینی نخواهد کرد، یادآور شد: همشهریان بدانند این شایعه‌سازی‌ها و تخریب‌ها نمی‌تواند ما را در خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان دلسرد کند.

شهردار یاسوج گفت: شهروندان یاسوجی مطمئن باشند با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری در آینده خیلی نزدیک به این کام تلخی‌ها خاتمه خواهیم داد.

جاوید افزود: آمارهای کنونی و فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در سه ساله گذشته نشان از بازگشت امید به شهر و رضایت‌مندی شهروندان دارد.

وی با تشریح برخی فعالیت‌های صورت گرفته در سه ساله اخیر در شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: آقایان اگر انتقادی دارند و یا به قول خودشان تخلفی شکل گرفته ما حاضریم با حضور همین مردم پاسخگوی انتقادات آنان در حضور رسانه‌ها باشیم.

شهردار یاسوج گفت: شهر یاسوج به عنوان یکی از شهرهای مهاجرپذیر کشور نیازمند زیرساخت‌های متعددی است که در سه ساله اخیر شاهد ایجاد زیرساخت‌های فراوانی بوده‌ایم.

جاوید افزود: امکان ندارد ما منافع‌شهری را فدای منافع فردی و تشکیلاتی خود کرده و شعار ما جز خدمت صادقانه بدور از در نظر گرفتن منافع فردی و گروهی شعار دیگری نیست.

وی تاکید کرد کرد: آمادگی کامل برای مناظره با رئیس سابق شورای شهر یاسوج را دارم و در آن مناظره به خیلی از دغدغه‌های آقایان با مدرک و سند پاسخ می دهم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، رئیس سابق شورای شهر یاسوج در نشست انتخاب رئیس جدید شورای این شهر گفت: من برای انتخاب شهردار از مردم شهر یاسوج عذرخواهی می‌کنم. من بدهکار مردمم هستم. اینجانب می‌پذیرم در انتخاب شهردار اشتباه کردم.

هدایت امیری افزود: تذکرات زیادی را به شهردار یاسوج درباره برخی اقدامات دادیم ولی توجهی صورت نگرفت. در رأی‌گیری انتخابات سال چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج، سید هدایت اکبری با کسب ۸ رای در مقابل ۲ رأی سرافراز اردشیری و یک رأی سفید، برای ریاست سال آخر این شورا انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز