خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

تعطیلی پنجشنبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد منوط به نظر شورای مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۴۴۲

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعطیلی روز پنجشنبه در این استان را منوط به نظر کارشناسی شورای مدیریت بحران عنوان کرد.

" مجید محنایی" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: طبق دستور دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعطیلی روز پنجشنبه در این استان بستگی به نظر کارشناسی شورای مدیریت بحران دارد.

وی با بیان اینکه شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد باید نظر کارشناسی خود را تا پایان هفته جاری به استاندار استان اعلام کند، اظهار داشت: بحث ریزگردها و مصرف انرژی مهمترین موضوعاتی هستند که شورای مدیریت بحران در این ارتباط باید در نظر بگیرند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از اعلام نظر شورای مدیریت بحران، تعطیل شدن یا نشدن روز پنجشنبه توسط استاندار استان اعلام می شود.

محنایی در پاسخ به این سئوال که ممکن است روز پنجشنبه برخلاف سایر سال‌های گذشته در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل نشود؟ خاطرنشان کرد:‌ باید منتظر اعلام نظر شورای مدیریت بحران ماند و البته به نظر می رسد که این شورا موافق تعطیلی روز پنجشنبه در استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز