خبرگزاری کار ایران

بخشدار چاروسا در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

دلی مهتاب متعلق به چاروسا است نه دیشموک/ بخشدار دیشموک اطلاعی از تقسیمات کشوری ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۲۸

بخشدار چاروسا در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتشار خبری در رسانه ها واکنش نشان داد.

"حیات پرواز "در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: در گزارش بیست و هشتم اردیبهشت ماه امسال، منطقه " دلی مهتاب " و روستاهای حومه را متعلق به " دیشموک " دانسته که درست نیست.

وی با تاکید بر منطقه " دلی مهتاب و روستاهای حومه " متعلق به بخش " چاروسا " بوده و هیچ ربطی به بخش " دیشموک " ندارد ، اظهارداشت: در اسناد موجود تقسیمات ، تقسیم بندی بخش‌ها مشخص و منطقه " دلی مهتاب و روستاهای عنوان شده در گزارش " مربوط به چاروسا است.

بخشدار چاروسا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای حوزه " دلی مهتاب " از قبیل " دلی کما " ، " هفت چشمه "، " بناری " ، مورمویشون " ، " بناری فتحی "، " آب باغ " و " برف کوه " در حوزه استحفاظی بخش " چاروسا " هستند.

پرواز با بیان اینکه دعوت از " فتاح محمدی " معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از مدیران استانی در آن سفر توسط بخشداری چاروسا صورت گرفته بود، خاطرنشان کرد: در آن روز نیز ما صحبت های لازم و مشکلات مردم منطقه را بیان کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که "امیران " بخشدار " دیشموک " در آن سفر ادعا کرد که روستاهای " دلی مهتاب و حومه " در حوزه استحفاظی بخش " دیشموک " قراردارند نه در حوزه استحفاظی " چاروسا" یادآور شد: آقای امیریان تنها میهمان بازدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان از منطقه بود و شاید اطلاعی از تقسیمات کشوری نداشته باشد.

بخشدار چاروسا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسامی روستاهای موردنظر در تقسیمات کشوری کاملا مشخص و جزء بخش چاروسا است و اگر بخشدار دیشموک اطلاعی ندارد پیشنهاد می دهیم وی به حوزه تقسیمات کشوری مراجعه و اطلاعات خود را بیشتر کند.

پرواز افزود: اگر محور ارتباطی " برف کوه " باز شود طول حوزه ییلاقی به بخش چاروسا 110 کیلومتر کاهش می یابد و البته این محور با خودیاری اهالی منطقه تاحدودی بازگشایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز