خبرگزاری کار ایران

مدیر کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و‌گو با ایلنا:

اختصاص 4 میلیارد ریال توسط خیرین به پروژه کتابخانه‌ دهدشت

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۱۰۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 4 میلیارد ریال توسط خیرین به پروژه کتابخانه‌ شهر دهدشت خبر داد.

"زینب قربان" به خبر نگار ایلنا در یاسوج گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی منعقد کردیم مبلغ چهار میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه کتابخانه عمومی شهر دهدشت اختصاص داده‌ شد.

وی با بیان‌اینکه این‌تفاهم‌نامه در دیدار محمداله‌یاری فومنی معاون امورکتابخوانی و توسعه‌کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نیکنام‌حسین‌پور مشاورِ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و کشوری با مسئولان بنیاد آموزشی و فرهنگی قلم‌چی منعقد شد، اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی امسال نیز 800 میلیون ریال به این پروژه اختصاص یافت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ کتابخانه دهدشت با 804 متر مربع زیربنا از سال 1390 آغاز  و امیدوارم با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی به زودی این پروژه در شهرستان کهگیلویه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز