خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد

سفر مسوولان کشوری و استانی دولت تدبیر به روستای "‌دم دره چرام " مایه برکت است

عضو شورای شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، سفر یک روزه مسوولان کشوری و استانی به روستای " دم دره " این شهرستان را مایه خیر و برکت دانست.

"علی بابایی" در گفت‌وگو با ایلنا گفت: سفر یک روزه اشرفی و الیاسی از نهاد ریاست جمهوری، محنایی معاون استاندار و خانم رحمانپور مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به روستای دم دره چرام مایه خیر و برکت خواهد بود.

وی با رد برخی مصاحبه‌ها از سوی یک سایت محلی، تاکید کرد که هیچ‌گونه مصاحبه‌ای توسط هیچ رسانه‌ای با وی انجام نشده است.

این استاد دانشگاه افزود: از اینکه مسوولان کشوری و استانی در یکی از روستاهای مستعد و توانمند شهرستان چرام حضور یافته و در جمع خواهران و براداران ما نشست صمیمی داشته اند بسیار خوشحال هستیم.

بابایی با تقدیر از حضور این مسوولان در روستای دم دره چرام ، ادامه داد: حضور این عزیزان در سال همدلی و همزبانی نشان از درایت  و تدبیر دولت و امید می‌دهد.

وی گفت: از تمامی عزیزانی که مقدمات چنین سفرهایی را به شهرستان چرام فراهم می‌کنند سپاسگزار بوده و امیدواریم شاهد ادامه این روند باشیم.

عضو شورای شهرستان چرام افزود: از اینکه روستایی از این شهرستان بعنوان " پایلوت " توسعه صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی کارشناسان نهاد ریاست جمهوری و مسوولان استانی انتخاب شده است بسیار مسرور و مایه مباهات همه خواهد بود.

بابایی ، انتخاب روستای " دم دره " بعنوان روستای " پایلوت " توسعه صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد را به همه مردم شهرستان چرام به ویژه مردم این روستا تبریک گفت.

کد خبر : ۳۳۷۲۹۷