خبرگزاری کار ایران

بخشدار پاتاوه شهرستان دنا با اظهار نگرانی تاکید کرد:

روستانشینان " شترخون " و " باگ " دنا بر روی " مین " سکونت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۸۹

احداثخطوط لوله گاز، هزاران درختان جنگلی این شهرستان در بخش پاتاوه را قلع و قمع کرده است.

بخشدار پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار نگرانی تاکید کرد که متاسفانه روستانشینان " شترخون " و " باگ " دنا بر روی " مین " سکونت دارند و لوله های گاز همانند میدان " مین " برای روستانشینان این ۲ روستا شده است.

" احسان دانشی اصل " در گفت و گو اختصاصی باایلنا از یاسوج، با تشریح وضعیت کنونی روستاهای " شترخون " و " باگ " در بخش " پاتاوه " شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: خطوط لوله های ۵۶ اینچی گاز در کنار این روستاها قرار گرفته که با هرگونه انفجار احتمالی شاهد فاجعه ای تاریخی خواهیم بود.

وی گفت: قدمت روستاهای " شترخون " و " باگ " در شهرستان دنا قبل از احداثخطوط لوله های گاز بوده و متاسفانه این خطوط هیچ منفعتی برای روستانشنیان ندارد.

بخشدار پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، از اجازه ندادن فعالیت عمرانی برای روستاهای " شترخون " و " باگ " این شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: وجود خطوط لوله های گاز و خطرات احتمالی آنها اجازه هیچگونه فعالیت عمران و آبادانی را به مسوولان نمی دهد.

دانشی اصل افزود: ایستگاه تقویت فشار گاز در کنار این روستاها مزید برعلت شده و آلودگی فراوانی را برای روستانشینان در حوزه زیست محیطی ایجاد کرده است.

وی پیشتر تاکید کرد بود که احداثخطوط لوله گاز هزاران درختان جنگلی این شهرستان در بخش پاتاوه را قلع و قمع کرده است.

به گزارش ایلنا، بخش " پاتاوه " شهرستان دنابا یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز