خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی:

پروازهای فرودگاه یاسوج هفتگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۴۰

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی خادم مردم بویراحمد و دنا در مجلس و مسوولان استانی، وزیر راه و شهرسازی با پروازهای هفتگی فرودگاه یاسوج موافقت کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از هفتگی شدن پروازهای فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

«غلام محمد زارعی» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی خادم مردم بویراحمد و دنا در مجلس و مسوولان استانی، وزیر راه و شهرسازی با پروازهای هفتگی فرودگاه یاسوج موافقت کرد.

وی با بیان اینکه پروازهای هفتگی از فرودگاه یاسوج می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی مسافران، سرمایه گذاران و مسوولان را به کهگیلویه و بویراحمد کاهش دهد، اظهارداشت: هفتگی شدن پروازهای فرودگاه یاسوج در دو فاز صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی افزود: در فاز اول، پروازهای کنونی که ۲ روز در هفته است به چهار پرواز افزایش می‌یابد.

زارعی، شروع هفتگی پروازهای هفتگی فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را مهرماه امسال عنوان و خاطرنشان کرد: در تلاشیم که مجوز پرواز یاسوج به دبی را نیز از مسوولان مرتبط اخذ کنیم.

وی گفت: هیچگونه مشکلی برای پروازهای روزانه فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز