خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

از ۱۰۰ پروژه فقط برای ۱۰ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۳۱

نبود اعتبار که در نهایت به راه اندازی نشدن پروژه های عمرانی در این استان منجر می شود، سبب نگرانی مردم این دیار شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نبود اعتبار(پول) برای تکمیل، تجهیز و راه اندازی بسیاری از پروژه‌های عمرانی در این استان خبرداد و از نبود اعتبار در این بخش اظهار تاسف کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «مجید محنایی» در جمع مردم سی سخت شهرستان دنا گفت: متاسفانه در وضعیت بد اقتصادی قرار داریم و نمی‌توانیم توقعات مردم را برآورده کنیم.

وی با اظهارتاسف از وضعیت کنونی اعتبارات بویژه در حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: از ۱۰۰ پروژه فقط می‌توانیم برای ۱۰ پروزه اعتبار تخصیص دهیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نبود اعتبار که در ‌‌نهایت به راه اندازی نشدن پروژه‌های عمرانی در این استان منجر می‌شود، سبب نگرانی مردم این دیار شده است.

محنایی با تاکید براینکه مسوولان دلسوز بویزه مدیریت ارشد در کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را برای رضایتمندی مردم بکار گرفته و می‌گیرد، بیان داشت: از همه کاستی‌هایی که دولت نسبت به دغدغه‌های شما داشته صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز