خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

بیکاری مهم‌ترین عامل معضلات اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۸۳

اطلاع رسانی شفاف از این موضوعات می‌تواند سبب راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی باشد.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، بیکاری را اولین و موثرترین عامل در مشکلات اجتماعی این استان برشمرد و اظهارداشت: در نظرسنجی های صورت گرفته نیروی انتظامی استان، متاسفانه بیکاری اولین و موثرترین معضل اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلامعباس غلامزاده " نزاع های فردی و دسته جمعی با بازتاب های طولانی را دومین معضل نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان و تصریح کرد: مواد مخدر، اعتیاد و پیامدهای آن سومین معضل در این این استان است.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مواد مخدر، جنسیت، مرز و تحصیلات نمی شناسد و این پدیده شوم از سوی استکبار جهانی در حال ترویج شدن است.

غلامزاده، تخلفات راهنمایی و رانندگی و سرقت را چهارمین و پنجمین معضل در کهگیلویه و بویراحمد از نظر نظرسنجی های نیروی انتظامی این استان ذکر و خاطرنشان کرد: مزاحمت های خیابانی اعم از سد معبر تا تخلفات راهنمایی رانندگی از نمونه این مزاحمت ها بوده که ششمین معضل در استان است.

وی گفت: حاشیه نشینی در بسیاری از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج، مرکز استان بعنوان هفتمین معضل در این استان شناسایی شده است.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، وجود سلاح در دست مردم را آخرین معضل از دیدگاه مردم در نظرسنجی های نیروی انتظامی این استان عنوان و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی شفاف از این موضوعات می تواند سبب راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز