خبرگزاری کار ایران

در شهرستان بویراحمد؛

دو تصادف رانندگی ۱۳سه کشته و مجروح به جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۸۷

دو حادثه ترافیکی رخ داده طی یکروز، منجر به اعزام ۷دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حوادثشد / مجروحان پس از اقدامات اولیه درمانی شامل کنترل خونریزی و آتل‌بندی شکستگی ها به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.

ایلنا - یاسوج: در اثر دو تصادف جداگانه در شهرستان بویراحمد، سه نفر کشته و ۱۰نفر مجروح شدند.

" جلال پوران فرد " سرپرست مرکز مدیریت حوادثو فوریت ‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: دو حادثه مرگبار در محور یاسوج به اصفهان اتفاق افتاد که ۳ کشته و ۱۰زخمی بر جای گذاشت.

وی افزود: نخستین حادثه در محور یاسوج به اصفهان، نزدیک به روستای خمینی آباد بین دو دستگاه پراید و سمند به وقوع پیوست که پس از حضور نیروهای امدادی در صحنه، در اثر شدت تصادف یک نفر در دم کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شد که پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در دو حادثه ترافیکی رخ داده طی یکروز که منجر به اعزام ۷دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حوادثشد، کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی در ۲ تصادف جاده‌ای به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کردند.

پوران فرد عنوان کرد: همچنین در حادثه دیگر، دو خودروی سواری پژو ۴۰۵و زانتیا، در محور پرتلفات یاسوج به اصفهان نزدیک به سرنج کل با هم برخورد کردند که ۲ کشته و ۴ مجروح بر جا گذاشت.

وی اظهار داشت: پس از اعلام حادثه به مرکز پیام ۱۱۵ بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس جاده‌ای از نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل اعزام شده و مجروحان حادثه را مورد مداوای اولیه قرار دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجروحان تصادف محور یاسوج به اصفهان، همگی آسیب‌های بدنی متعدد جدیده بودند که پس از اقدامات اولیه درمانی شامل کنترل خونریزی و آتل‌بندی شکستگی ها به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز