خبرگزاری کار ایران

شهردار پاتاوه بویراحمد:

شهرداری پاتاوه مانند زوج جوانی است که خانه ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۶۷

پمپ بنزین و CNG این شهر برغم تمامی درخواست‌های‌مان از مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، نیمه‌کاره مانده و به اتمام نرسیده است.

شهردار پاتاوه در کهگیلویه و بویراحمد، شهرداری این شهر را به زوج جوانی تشبیه کرد که خانه و سرپناه ندارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «محمد آبدار» در نشست استاندار و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در مسجد پاتاوه گفت: متاسفانه شهرداری پاتاوه فاقد هرگونه امکانات اولیه زیرساختی بویژه فضای فیزیکی ثابت است.

وی با بیان اینکه شهرداری پاتاوه مانند جوانی است که عروسی کرده اما سرپناه و خانه ندارد، اظهارداشت: شهر پاتاوه فاقد آتش نشانی، فاقد فضای ساختمانی ثابت، فاقد فضای فیزیکی آتش نشانی، فاقد ماشین جمع آوری زباله و تجهیزات ابتدایی دیگر است.

شهردار پاتاوه بویراحمد افزود: پمپ بنزین و CNG این شهر برغم تمامی درخواست‌‌هایمان از مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیمه کاره مانده و به اتمام نرسیده است.

آبدار از سررسید تسهیلات پنج میلیارد ریالی شهرداری پاتاوه بابت راه اندازی پمپ بنزین و CNG خبرداد و خاطرنشان کرد: این در حالیست که ما هیچکدام از این جایگاه‌های سوخت را نداریم.

وی گفت: پارک ۶۷ هکتاری و بازسازی معابر شهر پاتاوه نیاز به اعتبارات کلان دارد اما ما هیچ اعتباری برای تکمیل آن‌ها نداریم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر پاتاوه با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز